İçeriği gör
KHK Mağdurları Forum

KHK Mağdurları Gündem ve Gelişmeler

Önerilen Yorum

Her halükarda herşeye hazırlıklı olmak gerek zaten komisyonun ne karar vereceğinin bir garantisi yok ben kendi adıma karar olumsuz olursa dosyayı direk sendika avukatına havale edip yurtdışı başvurusu ile giderim 

Ama bildiğim tek şey o ismimi listeye yazanlar elbet birgün maddi ve manevi tazminat davası ile karşı karşıya kalacaklar her ne kadar dava varsa hepsini açarım

  • Beğeni 4
  • Teşekkür 1
  • Onaylama 2

Sağlık Bakanlığı - KESK (SES)  - Komisyon KABUL

İletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Sosyal Ağlarda Paylaş
Luis Figo, Bir saat önce yazdı:

Eğitim sen üyelerinin bazı illerde  tamamına yakını katılmışti peki komisyondan dönenler nasıl oluyor

Bu da, hani diyorlar ya bazı arkadaşlar "sol cenah hakkını arıyor, birbirini savunuyor" diye, bizimkilerdeki şerefsizlik, şöyle söyleyeyim aynı yürüyüşe bilfiil gelip naralar, sloganlar atıp yine de açığa bile alınmayan arkadaşlar (?) oldu. Her yerde ye kürküm ye yani. Arkası sağlam olan yırttı, açığa bile alınmadı, ceza işlemedi, hala görevde. Thomas Hobbes'un da altını çizerek söylediği gibi "insan, insanın kurdudur" 


Herkes icin adalet

İletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Sosyal Ağlarda Paylaş
chosenOne675, 6 saat önce yazdı:

OHAL komisyonu cogunlugu ilk KHK lardan ihraç olan kişileri neden en sona bıraktı ? Buna bir cevapiniz var mı ? Çünkü benim aklım almıyor. 

İstihbarat olumsuz kabul veremiyor, kriter yok ret veremiyor.


675,Banka,okul,cihan,yalancı tanık,beraat,istinaf,22.idare,ara karar.

İletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Sosyal Ağlarda Paylaş
Editör
Adem A., 41 dakika önce yazdı:

Bu da, hani diyorlar ya bazı arkadaşlar "sol cenah hakkını arıyor, birbirini savunuyor" diye, bizimkilerdeki şerefsizlik, şöyle söyleyeyim aynı yürüyüşe bilfiil gelip naralar, sloganlar atıp yine de açığa bile alınmayan arkadaşlar (?) oldu. Her yerde ye kürküm ye yani. Arkası sağlam olan yırttı, açığa bile alınmadı, ceza işlemedi, hala görevde. Thomas Hobbes'un da altını çizerek söylediği gibi "insan, insanın kurdudur" 

Arkadaşlar 29 aralığa katılanların hepsini ihraç edemezlerdi. Bir kısmı kurban seçildi ve ihraç edildi.Diğerleri adam buldukları için iade olmadılar sadece sayı çok fazlaydı bu ilerde sorun yaratacaktı onun için açığa alındıktan sonra tekrar iade edilediler. Bence eleştireceğiniz birileri varsa arkadaşlarınız değil bu hukuksuz işlere imza atanlar.


KHK Forum Editörü | 686 khk

İletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Sosyal Ağlarda Paylaş
Ali Haydar, 24 dakika önce yazdı:

Arkadaşlar 29 aralığa katılanların hepsini ihraç edemezlerdi. Bir kısmı kurban seçildi ve ihraç edildi.Diğerleri adam buldukları için iade olmadılar sadece sayı çok fazlaydı bu ilerde sorun yaratacaktı onun için açığa alındıktan sonra tekrar iade edilediler. Bence eleştireceğiniz birileri varsa arkadaşlarınız değil bu hukuksuz işlere imza atanlar.

Dostum, ben diyorum ki açığa dahi alınmadılar. Adamın teki, net bulunduğum ilçedeki mal müdürünün oğlu, adı açığa alınmalarda dahi geçirilmesi, ama eyleme katılmamış bir abimiz sırf Eğitimsenli diye açığa alınıp ihraç edildi. Yani diyeceğim o ki tabii ki hırsızın hiç mi suçu yok, ama adam kayırmacılığın solu sağı yok. Namussuzluk her yerde. Her solcu bir Atatürk, bir Che Guavera sanılmasın yani, dediğim budur. 


Herkes icin adalet

İletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Sosyal Ağlarda Paylaş
Konuk

Bölge idare mahkemesine başvururken, ilk derece mahkemesinin yerinde gördüğü adli yardım talebi için BİM dilekçesinde tekrar dile getirmeye gerek var mı? Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?

İletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Sosyal Ağlarda Paylaş
Adalet, Bir saat önce yazdı:

Herşey boşmuş.  Ne red, ne de iade umrumda bugün.  Canımdan öte can annem ve babamın corona olduklarını öğrendim. Annem ileri derecede kalp ve şeker hastası,  babam ise yüksek tansiyon hastası.  Galiba ablam ve bende de var, birazdan gidip test yaptıracağız. Kısacası sağlıktan öte herşey yalan , dualarınızı bekleriz...

Allah şifa versin hocam. İnşallah kazasız belası atlatırsınız. 

  • Beğeni 3
  • Onaylama 1

KHK Forum Editörü - 672 Maliye - VDK

İletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Sosyal Ağlarda Paylaş
Adalet, 2 saat önce yazdı:

Herşey boşmuş.  Ne red, ne de iade umrumda bugün.  Canımdan öte can annem ve babamın corona olduklarını öğrendim. Annem ileri derecede kalp ve şeker hastası,  babam ise yüksek tansiyon hastası.  Galiba ablam ve bende de var, birazdan gidip test yaptıracağız. Kısacası sağlıktan öte herşey yalan , dualarınızı bekleriz...

Allah şifa versin size ve ailenize.


Wi-fi mağduru,adli dava devam ediyor, komisyon kararı bekleniyor

İletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Sosyal Ağlarda Paylaş
Konuk
Adem A., 14 saat önce yazdı:

Her solcu bir Atatürk, bir Che Guavera sanılmasın yani, dediğim budur. 

Ben solculukla Atatürk'u pek kafamda  bagdastiramiyorum. Ulu önder Atatürk konjonktür gereği ekonomide devletçi anlayışı benimsemek zorunda kalmış olabilir, bu anlayış yanlıştir demiyorum ama o donemde bu durum ülke icin bir nevi zorunluluktur, bunu kabul etmek durumundayız. Ayrıca, Atatürk emperyalist guclere karşı savaşmış olsa da esas ülküsü öncelikle Misak-ı Milliyi tesis etmek olmuş, sonrasında da ülkenin yönünü teknolojik anlamda ileri batı medeniyetine cevirmistir. Ulu onder, Sovyetlerle Kurtuluş Savaşındaki ilişkileri bile ulusal hedeflerimize ulaşmak üzerine kurmuş, bir nevi işgalcilere karşı Sovyetlerden yardım alarak güç dengesi politikası uygulamıştır.

İletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Sosyal Ağlarda Paylaş

Cevap Yaz

Şimdi cevap yazıp sonra kayıt olabilirsiniz. Eğer hesabınız mevcutsa, giriş yaparak üye isminizle cevaplayabilirsiniz.
Not: Gönderiniz görünmeden önce editör tarafından kontrol edilip onaylanacaktır.

Konuk
Yanıtla...

×   Yapıştırdığınız içerik biçimlendirme içeriyor.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Yapıştırdığınız bağlantı uyarlandı.   Yalnızca link göster?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Editör içeriğini temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




  • İletiler

    • KOSKOCAMAN YÜKSEK MAHKEMENİN VERDİĞİ KARARA BAK.    Kanunilik ilkesi gereği, suç sadece kanunla tanımlanabilir. “İltisak ve irtibat” suç ise, bu suçlar sadece kanunla (yasama organının işlemi ile) tanımlanabilir. Örneğin, “hırsızlık” suçunun ne anlama geldiği ve unsurları TCK’da açıkça tanımlanmıştır. “Yağma suçu” da aynı şekilde kanunda (TCK) tanımlanmış ve “hırsızlık suçundan” farkları açıkça belirtilmiştir. Yürütme, idare ve hatta yargı organlarının suç ve ceza koyma yetkisi yoktur. Suçun tanımı, neyin suç neyin suç olmadığı yargı organlarının takdirine veya keyfine bırakılamaz. Somut olayda ceza hukuku anlamında bir suç ve ceza bulunduğu dikkatlerden kaçmamalıdır. Türk Ceza Kanunu’nun (TCK) 2. Maddesi uyarınca, kanunun (önceden) açıkça suç saymadığı bir fiil için kimseye ceza verilemez. Kanunda yazılı cezalardan başka bir cezaya hükmolunamaz. Yürütme organının (idarenin) düzenleyici işlemleriyle suç ve ceza konulamaz; kanunların suç ve ceza içeren hükümlerinin uygulanmasında kıyas yapılamaz. Suç ve ceza içeren hükümler kıyasa yol açacak biçimde geniş yorumlanamaz. Tüm bu nedenlerle, suçun tanımının kanunda önceden açıkça belirtilmiş olması gerekir. Somut olayda yürütme erki tarafından konulmuş bir suç ve ceza bulunmakta olup, bu cezanın geçmişe dönük olarak uygulandığı da dikkate alındığında, sadece bu nedenle dahi kanunsuz suç ve ceza olmaz (suç ve cezaların geçmişe yürümezliği) ilkesi ihlal edilmiştir. Anayasanın 38 § 1 hükmü uyarınca, “kimse işlendiği zaman yürürlükte bulunan kanunun suç saymadığı bir fiilden dolayı cezalandırılamaz”. 
    • Size yani işçiye ait kısmın belli oranı yatıyor hocam hepsi yatmıyor 
    • gözünüz aydın @Wonder  hocamm😇 cok sevindimmm🌺🌺
    • Aminn @Wonder hocam bu çok güzel bir haber çok sevindim 😊 Allah başka sıkintı yaşatmasın inşallah   Sağolun varolun hocam inşallah sizden ve tüm bekleyenlerden de mutlu haberler alalım ki bir yanımız  buruk kalmasın
    • Ben de bugün İl MEB i aradım karar gelmiş yoğunluk varmış 10 gune kadar belli olur dedi
  • Şimdi Popüler

×
×
  • Yeni Oluştur...